onsdag 25 februari 2015

Saknar sommaren!!

Hej på er! Den här veckan har vi temavecka på högstadiet. Man gör något med klasserna och temat är nyheter. Eller det hette typ Vi och det nya i världen, men det var typ nyheter. I måndags pratade vi först om vad som var okej mönster att ha på kläder på förmiddagen och på eftermiddagen skulle vi göra någonting med tryckfrihet, jag åkte hem vid halv tre. Igår skulle alla nior göra en tidning, jag åkte hem innan lunch... Idag åkte jag nästan inte till skolan alls. Nästan... Hade utvecklingssamtal så åkte ner på det och sen hem igen.

Jag har ont i halsen och imorse kunde jag knappt prata alls... Sportlov till veckan iallafall, yeey!! Åker till fjällen med familjen och en till familj. Sen börjar nationella proven. Det som är bra är att vi knappt kommer att få några läxor då, så det är ju nice.

Saknar sommaren!!! Skulle kunna ramla med moppen igen bara för att få en lika rolig sommar som i somras! Undviker det helst men det var verkligen en rolig sommar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar