måndag 30 september 2013

New in!

Hej!

Jag tänkte visa vad jag köpte igår.

"Bead chain"_Panduro_36,75:-

Hair clip_Panduro_29,25:-

Vantar_Intersport_129:-

Armband_H&M_49,50:-

Tights(strumpbyxor)_H&M_129:-

 Tights(strumpbyxor)_lindex_149:-
 
 Mavala nagelförstärkare_kicks_85:-
 Aussie shampoo_kicks_99:-
 
Jag tyckte att alla grejerna var bra köp!
 
För ett tag sedan köpte jag ett mobil-skal som ser ut såhär:
 


Det är helt vitt med korthållare.

Imorgon är det skola... Egentligen har jag inget emot skolan men jag bara längtar inte dit. Nu ska jag göra läxorna och sen sova! Jag älskar att sova och det är ju bättre att somna tidigt än att kliva upp sent. Särskilt på en vardag eftersom skolan börjar tidigt. Jag kliver antingen upp 6:00, 6:35 eller 7:00. Det bror på vad jag orkar och ska göra innan skolan.

Jag ska försöka göra ett inlägg imorgon också! Hej Då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar