tisdag 1 oktober 2013

Städa rummet!

Hej!
Det blir inga bilder idag. Har inte knäppt ett enda kort på hela dagen... Jo, det har jag visst det! Jag gjorde en Waterfall braid på min kompis och knäppte kort på hur den såg ut. Jag har nog inte lagt ut en enda bild på mina flätor. Jag brukar alltid knäppa kort men aldrig lägga ut någon bild...

I morgon måste jag ta tag i mitt rum... Haha! Jag släpper inte in någon föräns det är klart. Nu ska det bli ordning! Jag ska ta ut en hylla från mitt rum för att jag tycker att den tar för stor plats. Istället ska jag andvända en liten typ byrå eller vad man ska kalla det. Den har tio ganska smala lådor, lite mindre än en decimeter höga. Jag ska så klart stoppa in saker i mina garderober/skåp. Just nu är det lite kaos..

Ska även försöka knäppa lite kort imorgon. Jag slutar tidigt så jag har gott om tid. Varannan tisdag slutar jag tio över ett och bussen går halv två. På vissa onsdagar slutar jag fem över halv tre och bussen går halv tre. Fast egentligen ska alla bussar gå tjugo i så jag hinner med den då iallafall. Alla andra dagar slutar jag fem i halv fyra. Juste... torsdagar har jag idrott sista lektionen så då slutar jag lite tidigare för att man ska hinna duscha och sånt. Imorgon har vi också idrott. Fotboll... Är jag den enda personen i hela världen som verkligen inte gillar fotboll. Jag struntar i om något fotbollslag vinner eller förlorar. Jag är typ sämst på att spela och är lite (njaaaa ganska mycket va..?) bollrädd. Dessutom är det jättetråkigt att titta på... Tja, jag är nog ingen fotbollsfantast precis...

Nu ska jag nog försöka läsa lite... eller inte... haha. Tror inte att jag orkar... Aja, får väl sova då.. Dricka vatten måste jag nog göra, jag är ganska törstig. Det var väl mer än en halvtimme sen jag borstade tänderna...? Det är väl en halvtimme man ska vänta? Nu ska jag inte ta er tid längre, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar