fredag 19 juli 2013

Lite allt möjligt!

Jag hade bestämt med mamma att vi skulle springa imorse. Vi kom ut på eftermiddagen. Men det var skönt! Jag skulle även packa idag. Packa inför lägret. Det blev inte av.. Jag läser nästan ingenting just nu. Jag vet inte varför. Det blir bara inte av. Jag kanske läser klart en bok under lägret iallafall men ska försöka innan eftersom jag inte kommer kunna blogga om den. Jag ska försöka skriva upp vad jag gör under dagarna så att jag kan blogga om det sen. Jag vet att det blir mycket träning iallafall...
Jag ska försöka knäppa lite mer kort. Jag ska nog knäppa på det mamma sa. Hon sa att jag kunde knäppa på det fulaste och finaste jag hittade i byn. Jag kan ju utveckla det lite genom att knäppa på andra saker också. Idag knäppte jag lite kort. Jag orkar bara inte lägga upp bilderna nu... Nu ska jag duscha och sen kanske plocka ihop lite saker i mitt rum.. ni vill inte veta hur det ser ut just nu... Imorgon ska kanske en kompis vara med mig. Jag skulle sms:a men jag kommer inte ihåg var jag la telefonen... ska gå ner och kolla sen. Jag ska iallafall fixa mina naglar innan jag åker. Jag hoppas det blir imorgon... Nu måste jag duscha. så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar