tisdag 13 augusti 2013

Information ;-)

Hej allihopa! Idag kom mamma och pappa hem. Dom har varit utomlands och jag fick lite grejer av dom. Jag fick en t-shirt, nå typ druvsocker, en mentos och 19 armband. Det var ett armband med ganska breda pärlor och nitton lika armband, smala och blåa. Ni får blid på det imorgon..
     Jag har städat i mitt rum. Rensat ut skåpen och garderoberna. Jag har en hylla som jag också har rensat ut. Jag ska ta bort den från mitt rum och sätta in en typ liten byrå eller vad man ska säga. Den är liten och vit. Den har ganska många, smala lådor med silvergrå-knoppar. Men jag ska fixa lite och så... Jag funderar på att lägga i allt smink i den men lådorna är ju inte så höga men det ska nog gå.
     Jag ska åka och shoppa nu i veckan och då ska det in lite mer i garderoberna hoppas jag! Jag har bestämt mig för en sak som jag tror att jag ska köpa.. det är en locktång som man kan göra jättefina lockar med. Jag älskar den! Jag ska se om den finns. Jag behöver även nya jeans tills jag ska börja skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar