måndag 5 augusti 2013

Sol och bad!!!

     Hej! Det var ett tag sen jag gjorde ett lite längre inlägg nu men nu ska ni få ett. Jag har varit på ett läger i Skogås. Badminton. Det var jättehårt men man lärde sig mycket! På söndagen, (för en vecka sen), åkte vi och bada tror jag... vi badade iallafall på måndagen. Sent på kvällen var vi kvar vid stranden. Jag har varit med min kusin hela veckan utom i fredags. Då var jag ut med hundarna, gjorde créme brylé och åkte till farfar. Det var typ heladagen, mer hinner man inte när man vaknar halv tolv... ÅPå kvällen hade vi gäster. Våran mamma och mamman i andra familjen var på fest så då åt vi resten middag tillsammans. Förrätt: en macka. Huvudrätt:  korv och/eller griskött med vitkålssallad eller pommes frites. Efterrätt: créme brylé! Gooooottt!!!!:D. Sen spelade vi barn poker. Min storebror har pokermarker så vi delade upp dom jämt mellan oss. Det var såklart bara på kul, jag tröttnade efter ett tag och jag hade inte så många marker kvar så det var väl "bra" vi kolla på en film åxå, "Hot Shots 2" den roligaste filmen jag någonsin sett! Jag sov över hos min kusin inatt och vi kolla oxå på den filmen! Sååå himla roliig!! Höll på att skratta ihjäl mig!
     Jag glömde skriva i början nästan det viktigaste av allt! Jag var på fest i lördags, det var jätteroligt, jag gick nog hem vid 2/3 tiden på natten så det var roligt! Vi åt paella och det är så goott men på lägret åt jag så mycket så jag orkade typ ingenting. Jag åt huur mycket som helst på lägret. Men på träningarna brända man ju bort allt så det var väl inte så konstigt.
     Jag bloggade på mobilen nu men hoppas att det går att läsa. Får se när nästa inlägg blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar