onsdag 28 augusti 2013

Ont? JA!

Hej!
     Idag var jag i skolan men hade så himla ont (hade?? nej, HAR!) i axeln/ryggen. Jag hade svårt att vara med på idrotten då vi hade styrka & kondition... Jag gjorde det jag kunde vilket inte var så mycket. Vi fick reda på att vi skulle få första läxan imorgon, spanska. Vi hade hemkunskap idag också. Vi fick välja mellan att göra omelett och pannkaka. Jag valde omelett. Den blev misslyckad men god d.v.s att den var god men det blev väldigt lite (vi fick inte göra mer) och den gick sönder. Jag skulle valt pannkaka istället... Nästa vecka har jag ingen hemkunskap så då slutar jag tidigt, tio över ett.
     Jag älskar min nya locktång! Den gör fantastiska lockar! Men jag ska inte andvända den för ofta.. jag vill ju inte slita på håret.. På lördag fyller brorsan år och på måndag eller tisdag är det skolfoto... Jag brukar bli ganska nöjd med mitt.
     Nu ska jag läsa.
     Kommentera gärna om ni har några funderingar eller om ni vill att jag ska göra inlägg oftare. Haré bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar