fredag 5 juni 2015

Fredag!!!!

Idag var sista lektionen i skolan slöjd. Sista lektionen jag hade på den här skolan som jag gått på i tio år. Jag, en kompis och en lärare bröt ju nästan ihop. Efter tre år tillsammans så ska vi sluta. Kompisen har jag gått med sen vi började på dagis men läraren har vi haft som klassföreståndare nu på högstadiet.

Igår fick vi hämta datorerna. Så nu har jag en helt egen dator som jag får göra precis vad jag vill med. Tänkte börja med att installera "sims 3". Tyvärr så hittade jag inget sims-spel alls. Eller jo, ett men det satt i en annan dator och i fodralet står koden som måste skrivas in. Plus att jag behöver "orginal"-spelet till sims 3 innan jag kan installera det spelet.

Idag ville min hjärna inte ens ta in att det är fredag. Den har inte tagit in att jag snart slutar skolan heller och jag trodde att det typ var onsdag eller torsdag idag. Det är så mycket blandade känslor just nu. Jag är ju glad för att sluta skolan och det snart är sommarlov men jag blir ledsen med tanke på att jag inte kommer tillbaka i höst.

Jag tänker ganska mycket på hösten också men jag ska försöka att njuta av sommaren istället.

Eftersom min dator nu är rensad så har jag tyvärr inga bilder för tillfället. Ska försöka ta lite kort någon dag. Det är lättare om man är med någon men då glömmer jag alltid bort det för att vi har så roligt. Några som jag känner iallafall brukar kunna lägga ut på my-story på snapchat eller på instagram att dom är med någon, men jag har inte en tanke på att ens plocka upp telefonen. Jag tror att jag tappade bort telefonen minst två gånger när jag hade kompisar hemma under kristi-himmelfärdshelgen. Det är bara för att jag inte tänker på den just då. Fast det är ganska skönt ändå. Vi kan vara med varandra utan att behöva ha telefonerna hela tiden. Man hinner med så mycket mer då, fast tiden känns ändå för kort.

Men som sagt, ingen bild. Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar