fredag 12 juni 2015

Slutat grundskolan!!!

Sedan i onsdags har det varit fullt upp. Nianlunchen som var så fin. Sen Stolt och Nykter på Furuvik. Vi hade ganska tråkigt en stor del av kvällen men lite roligt också. Igår hade vi skolavslutning. Det var en känslomässig stund. Jag var jätteglad för att sluta skolan och samtidigt ledsen för att lämna alla personer. Vi hade ett traktorflak som några av oss hade fixat med. Det blev jättefint. På kvällen var det hemliga resan och då hamnade vi i Lynäs. Det var supermycket mygg och knott så mina ben är typ prickiga. Vi skulle ha åkt hem klockan åtta imorse men jag åkte hem igår vid typ halv elva. Det var skönt att vakna hemma så jag ångrar det inte.

Snart ska jag och min lillebror iväg till våra kusiners skolavslutning. På kvällen ska vi med dem på Schools Out i Söderhamn.

På andra sidan är den en skyllt där det står Always Awesome på. Bak hade vi en skylt där det stod 9A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar