torsdag 4 juni 2015

Sovmorgon, en vecka kvar!!!

Idag fick vi sovmorgon. Vi har musik första lektionen på torsdagar, sista torsdagen förutom skolavslutningen... Nu har jag gått i skolan i 9 år och det är en vecka kvar. Grundskolan är ju den enda skolan man måste gå i, och jag är snart klar. Det känns så konstigt... Men musiken, några från klassen ska sjunga på skolavslutningen så dom ska få träna istället för att vi ska ha musik. Det betyder att min sista musiklektion någonsin var förra veckan. 

Vi börjar iallafall dagen med tjugo minuters SO... Inte sådär jättekul eftersom att våran SO-lärare inte ens kan ha den lektionen med oss. Vi får alltid ha någon annan lärare där. Sista spanskalektionen är idag, då ska vi fika. Sista engelskan och matten var igår och jag var på bion hela dagen så jag var inte ens med.

Det är så nära nu! Så nära! Nästa vecka är sista veckan. Det är svårt att liksom fatta det. Jag kommer inte gå på den här skolan längre, som jag gått på i nio år, utan att byta. Men jag ska försöka ta vara på sommaren. Göra roliga saker, även om jag inte vet vad än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar