måndag 29 april 2013

Måndag

Hej!
Idag är det måndag. Jag började dagen med att vakna av väckarklockan kl. 6. Jag hade absolut ingen lust att gå upp då så jag ställde klockan på 7 istället. 7.05 gick det mycket enklare att kliva upp. Om ca. sju minuter ska jag gå ut till bussen. Jag vet inte om min cykel är lagad än så jag kan inte cykla. Det blåser ganska mycket ute nu så jag har inget emot att åka buss ändå. Det är snart hemkunskaps-prov! Jag hoppas att allt går som det ska, annars kommer vi bli klar typ sist som vi blev för två veckor sedan. När alla var klar och hade ätit klart skulle vi sätta oss och äta. Och jag åt såklart jättesegt... När jag reste mig upp var nästan alla klara för att gå. Jag har inte lyckats ladda upp nå blider än, det gick inte så bra sist jag skulle göra det med mobilen, men det går nog enklare om jag gör ett inlägg via mobilen... Jag får försöka lösa det på något sätt. Nu måste jag gå ut till bussen. //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar