tisdag 30 april 2013

Tisdag

Hej!
Idag är det tisdag. Jag vaknade 6.00 av att väckarklockan ringde. Jag låg ganska länge och höll på med mobilen. Nu snart ska jag gå ner och äta frukost sen ska jag plugga det sista inför spanskan idag. Jag är jätteglad över att jag tog hål i öronen igår och längtar över att få visa för någon utom familjen...

Så här ser det ut nu iallafall, jag ska snart sätta i örhängen nertill också.
Jag har ju träning på tisdagar också men inte idag såklart. Ikväll är det maj-kase och tremenningarna kommer hit.
     Som sagt, jag ska stå på gårn idag. Det känns ganska skönt. Men nu ska jag ner och äta frukost, känner mig väldigt hungrig! Det blir nog det vanliga - toast, gott. Ha det så bra, kommer säkert upp fler inlägg under dagen. //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar