tisdag 30 april 2013

Kan lägga upp bilder nu!:D

Dagens outfit: Jeanse:JC T-Shirt:H&M Kofta:??
Det här blir sista inlägget för idag. Jag tyckte att hemkunskaps-provet gick bra. Särskilt när läraren sa att det är bättre att göra något svårt och misslyckas än att göra typ korv och makaroner och lyckas (det är ju inte särskilt svårt). Men jag tror att det gick bra iallafall!
Liten konstig bild på maten vi gjorde på hemkunskapen. Till vänster; morotsbröd med gouda-ost, bredvid; ravioli.
Som ni kanske märker så kan jag lägga upp bilder nu!
     Nu blir det till att läsa min bok som ska vara färdigläst till på torsdag då jag ska skriva en recension om den. Boken heter Septimus Heap Bok ett Magi och är skriven av Angie Sage. En väldigt bra bok för alla som gillar fantasy och tjocka böcker med många kapitel. //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar