måndag 29 april 2013

Hola

Hola!
Imorgon har jag spanska-läxförhör. Det går nog bra, det brukar bli bra i slutändan... Jag har även kiosken på gårn imorgon. Vi har bad också på eftermiddagen, men efter som jag tog hål i öronen idag så kan jag ändå inte bada. Hon som jag ska stå i kiosken med står jag med tills hon ska iväg.
     Som sagt så tog jag hål i öronen idag! Jag hade så klart redan ett hål i varsitt öra, men nu har jag två i varje. Det kändes inte lika som jag hade föreställt mig. Jag trodde att det skulle kännas som ett stick och sen vara över men det liksom brändes lite. Efteråt hade jag ont men nu känns det inte! Jag blev svullen men vet faktiskt inte hur det ser ut nu... Jag ska nog ta åtminstone ett till hål tror jag... Kanske att jag tar så att jag har tre i varje öra men annars tre i ena och två i andra.
     Imorgon är det ju sista april och då kommer mina tre-menningar och äter hos oss. Det tycker jag ska bli jätteroligt! Jag tror att vi ska äta lamm men är inte säker... Sen blir det väl maj-kase och lite raketer. Då känns det skönt att onsdag är röd dag. //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar