onsdag 1 maj 2013

Toast-frukost

Hej!
I morse åt jag toast till frukost. Det var väldigt gott som vanligt! Men det är klart... det hade ju varit godare med typ salami och/eller mozarella på. Men nu blev det vanlig hushållsost och vanlig skinka, men det är ju lika gott ändå!

Frukost-toast

När jag kom till skolan träffade jag en kompis direkt! Vi satte oss på gårn och väntade på den kompisen jag skulle stå i kiosken med. Hon kom ungefär kvart över åtta. Kl. 9.00 började vi i kiosken. Det gick jättebra. Framåt tolv började det kännas långtråkigt. Min kompis hade tur som skulle iväg och bada då... Jag och kompisen jag träffade först i skolan fortsatte stå där. Vi hade redan bestämt innan att de skulle bytas av då. Vi hade supertråkigt! Tio i två fick vi sluta och min pappa var redan i kilafors så han kunde hämta mig. På tisdagar går nämligen inte bussen halv tre, bara halv två och halv fyra...
     När jag kom hem gjorde jag smoothie till mig och min lillebror. Efter att vi druckit upp fick vi gå ut och hjälpa pappa att köra saker till kasen. Det gick ganska snabbt.
     Nu sitter jag och bloggar fast jag kanske borde göra annat... men det kan vänta en liten stund. Ikväll kommer mina tremenningar, det ska bli jätteroligt! Nu blir det lite läsning hoppas jag på! //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar