torsdag 23 april 2015

32 skoldagar

Nu är det 32 skoldagar kvar, 49 dagar i huvud taget och 7 veckor! Det är inte så farligt mycket. Om 5 veckor är vi nog ganska klara. Då äre bara betygen som ska sättas och sen är det för sent att ändra på något. Känns ganska skönt ändå. 

Idag kan jag sluta halv tre om jag vill. Sista lektionen är arbetspass. Då kan man ta igen sånt som man missat. Jag hoppas på att skoldagen går snabbt och att jag inte blir på dåligt humör när jag kommer hem. Så blev det i tisdags och då blir inte träningen nå bra. Sen var det väl lite annat som spelade in där också, men det blir ju inte bättre av att jag är på dåligt humör. 

Sista träningen inför Örebro. Imorgon åker vi tidigt på eftermiddagen. Jag är så sjuuuukt taggad! Tyvärr så missar jag när vi ska göra upp eld på idrotten... Det är faktiskt synd, men jag kanske kan göra det nästa vecka om jag har tur. Är så taggad jue! Har inte tävlat sen i höstas tror jag, men det ska bli så kul! Oavsett om jag vinner eller förlorar så blir det kul att vara där. 

Men nu, skola. En timme kortare än vanligt. I can do this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar