fredag 3 april 2015

Tre saker jag blir ledsen av


  1. När det känns som att ingen förstår mig. Om jag känner mig ledsen och ingen ser det, då känner jag mig ännu mer ledsen. När ingen förstår hur jag verkligen mår. När ingen förstår hur jobbig min mensvärk är. När ingen förstår helt enkelt!
  2. Jag blir ledsen när jag missat något roligt. Det kan vara att jag valt att inte följa med men det visade sig vara jätteroligt, då blir jag ledsen. Eller om några har bestämt något utan mig och jag missar det så, då blir jag ännu mer ledsen.
  3. När jag är trött och hungrig, det låter som en bebis typ men så är det, och ingenting funkar. Om något i skolan inte funkar eller något på träningen. Jag kan bli ledsen över minsta lilla sak om jag är trött och hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar