måndag 13 april 2015

Möte låter ju coolt...

Imorse vaknade jag kvart i sju men råkade såklart somna om i typ en halvtimme... Jaja, jag hann till skolan i tid. Efter skolan gymmade jag. Efter att jag varit hem en sväng åkte jag till racketskolan. Så härligt att vara tillbaka! Sen åkte jag hem och åt och sen åkte jag på ett badmintonmöte. Nu sitter jag här för tredje gången idag på sporthallen. Fjärde gången i samma byggnad då matsalen är i samma. Det var nå till möte efter så jag har suttit och väntat i typ en timme nu. 

Har föresten en ny telefon som jag bloggar ifrån nu! Min Samsung galaxy s2 hade jag haft i nästan tre år. Nu har jag en s5. Jättenöjd! Kameran är ju sååå många gånger bättre. Fast egentligen hade jag ju kunnat klara mig med min gamla ett tag till. Men jag är glad för den här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar