tisdag 21 april 2015

Shortsväder + sju veckor kvar av grundskolan

Så härlig dag! Har gått i mina nya shorts idag. De är från Deval. Jättesnygga enligt mig! Hade det inte blåst så hade det varit typ perfekt. Men det gäller att passa sig nu. Man känner inte hur varm solen är och då är det lättare att bränna sig.

Nu ska jag faktiskt försöka ta tag i den där svenskan som jag tycker är så tråkig. Men om jag blir klar snabbt så är jag ju faktiskt klar och då tror jag att jag är klar med svenskan i grundskolan. Idag var första gången jag förstod på riktigt att vi faktiskt kommer att gå ut grundskolan. Vi är liksom klara att gå ut i livet. Okej, kanske inte riktigt men vi får ju göra vad vi vill, vi måste inte gå i skolan sen om vi inte vill. Det känns så sjukt egentligen. Det är sju veckor kvar till sommarlovet. I fem veckor måste jag hålla ut och jobba på. Ett ämne kan jag ju bocka av, hem- och konsumentkuskap. Idag hade vi prov och klarade jag det bra så är jag i stort sett klar med det ämnet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar