söndag 10 maj 2015

Grönan å överleva skolan...

Igår var jag på grönan med gårn. Det var verkligen jättekul! Idag har jag ont i ryggen och huvudet. Ingen träning idag... Söndags-träningarna är slut för säsongen... Tänkte att jag får väl springa istället. Jo, tjena... Det spöregnar ute och det har regnat lite hela förmiddagen... Får se vad jag gör istället. 

Imorgon, nationellt prov i SO, geografi. Lika på tisdag. Onsdag, nationellt i Spanska... Sen är både nationella och skolveckan klar! Torsdag är det Kristi himmelfärds och fredag klämdag. På onsdag kväll ska jag på bio, "The DUFF". På torsdag ska vi ha kosläpp. På fredag kommer två kompisar. En av dem har jag inte träffat på hur länge som helst! Jag tror att det var någon gång i somras. Den andra träffar jag då och då... Ska bli jättekul iallafall! Sen inga planer. Typ överleva skolan fram tills att betygen är satta... 

Kärlekstunneln...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar