torsdag 2 maj 2013

Dagen 2/5 2013

Hej!
Idag vaknade jag halv sex för att jag skulle hinna läsa lite, jag somnade om till klockan sex och läste då till sju medans jag höll på och somna... Men jag fick lite läst iallafall. Sen klev jag upp, tog på mig en t-shirt, ett par jeans och sminkade mig. Allt det gick ganska snabbt och sen åt jag frukost. Jag hann göra allt det på 45 minuter, vilket är ganska snabbt för mig på en morgon...
     I skolan började jag läsa typ så fort jag kom dit. Min första lektion var engelska, vi hade prov och jag tyckte att det gick väldigt bra! Sen hade vi spanska och jag kände inte att vi gjorde så mycket... Vi skulle läsa något som ingen förstod och sen var jag tvungen att gå. Jag skulle på utvecklingssamtal. Det gick bra, jag låg på bra betyg för att gå sjuan fick jag höra och det gick väldigt snabbt! Typ en halvtimme. Sen hade jag musik och då skulle vi spela in nånting... Vi håller på att göra nå låtar på musiken och våran grupp var klar att spela in. Men vi har inte kommit på någon text än... Efter musiken hade vi ett till prov, NO. Det gick snabbt och bra!
     Sen var det lunch, det stod att det skulle vara "Klas korvlåda" och "Nudelsoppa, mjukt bröd, pålägg". Det tyckte jag lät gott men korven var typ potatismos blandat med korv och morötter och nudelsoppan var typ överkokt spagetti, grönsaker (bland annat morötter och ärtor) och typ varmt vatten... Det fanns inget pålägg när jag kom dit och kom man typ två minuter efter mig fanns det inget mjukt bröd kvar...
     Efter lunchen var det SO, vi ska ha redovisning om typ en eller två veckor... Jag ska skriva om Coca-Cola. Det lät ganska bra så jag kör på det! Mina kompisar skulle skriva om Titanic och kameran. Det var också saker jag hade kunnat tagit men nu fick det bli Coca-Cola! Efter SO:n var det dags för svenskan! Jag fick sitta och läsa hela lektionen, min ena kompis satt och skrev på en saga och den andra höll på att komma på saker om en saga som hon ska göra om i en grupp! Vi ska jobba med det imorgon på svenskan. Sista lektionen var matte! Hela dagen har jag känt att jag har jobbat bra! Men snart så ska jag på den sista badmintonträningen för säsongen!!! Det ska bli sååå kul!!! Men nu måste jag göra mig i ordning //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar