måndag 6 maj 2013

Sorry...

Hej!
Sorry att jag inte har bloggat på några dagar... Det har varit fullt upp hela tiden känns det som. I torsdags sa jag att det var den sista badmintonträningen, goda nyheter, det var inte det! Våran grupp kommer fortsätta till den 16:e maj. Det tycker jag är bra och att det ska vara sommarträningar. Jag älskar verkligen att spela badminton!
     I fredags kom jag hem från skolan, packade och cyklade till farmor. När jag kom dit kollade jag på nåt tv-program om trädgården och sen fikade vi. När vi hade fikat gjorde jag inte så mycket och sen beställde vi pizza. Jag åt kebab-tallrik och min lillebror åt kebab-rulle. Men de andra åt pizza. Jag var hos en kompis en liten stund. Vi kollade på en film och sen skulle hon till en annan kompis men jag cyklade tillbaka till farmor.
     Igår spelade jag badminton. Jag förlorade första matchen men jag fick möta en tjej som är lika bra som mig, kanske lite bättre till och med... Men iallafall så fick hon börja med 5-0 för att hon spelar i U-13 och jag spelar i U-15. Jag fick iallafall spela i B-slutspel. Där vann jag en match men då fick jag börja med 2-0. Då gick jag vidare och fick spela mot en till tjej som spelar i U-13. Det blev tre set. Hon vann första, sen blev jag arg och då var jag tvungen att vinna... Ibland är det bra med ilska... Då kom jag till final i B-slutspel men då fick jag möta en tjej som är mycket bättre än mig och hon spelar också i U-13 så hon vann med jätte-mycket poäng, men jag är nöjd ändå!
     På kvällen var det avslutning för badmontonen och vi åt tacos och det delades ut priser, min kompis fick fyra priser och jag fick inte nått, men det var iallafall en trevlig kväll. Mina kusiner sov över hos oss och de kollade på hockey och jag kollade på en film som gick på tv. De åkte hem för inte så länge sen. Nu sitter jag här och ska läsa så hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar