onsdag 1 maj 2013

Dagen 1/5 2013

Hej!
Jag åt nyss. Det blev fik-middag. Jag åt mackor, drack te och åt ett stekt ägg. Juste! Jag drack juice också! Det var väldigt gott faktiskt, annars brukar jag inte gilla det som kvällsmat men nu var det till och med gott!
     Efter det här ska jag träna inför engelskaprovet imorgon och efter det ska jag ut och springa/jogga. När jag kommer tillbaka får jag se vad jag hittar på... om jag kör lite balansövningar, styrkeövningar eller om jag bara duschar och läser klart min bok! Boken ska bli färdigläst i vilket fall! Det har varit en skön dag, jag har varit med en kompis på eftermiddagen och vi har varit ute hela tiden. Det är skönt! Då somnar jag bra ikväll, det lär jag behöva. Jag har haft lite svårt att somna de senaste kvällarna. Men det kommer väl tillbaka efter att jag börjat röra på mig. Jag har varit ganska lat de senaste dagarna. Men det ska det bli ändring på! Närå, men jag ska börja springa på allvar nu. I ca. en halvtimme per dag. Kanske inte på lördag då.. då har jag badmintontävling på dagen och på kvällen är det avslutning! Men jag ser fram emot att börja springa.
     Jag gillar att träna och pumpa ut mig själv, fast inte varje dag och det är svårt att komma igång. Men jag ska börja springa varje dag som sagt och sen kanske köra balans och styrka några dagar. Efter sommaren ska jag köpa gymkort. Jag har gått en gymkurs, den heter träningsskolan, och då får jag börja gymma på komunens sporthallar även fast jag inte är femton. Det tycker jag är bra! Jag ska försöka få upp konditionen och bli starkare! Nu är det nog bäst att göra klart engelskan så att jag kommer ut någon gång! //MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar