torsdag 20 juni 2013

Har börjat läst lite

     Jag har börjat läsa Om jag kunde drömma (Stephenie Meyer). Den är såå bra! Jag vill bara läsa och läsa hela tiden!
     Imorgon ska jag kliva upp 08.30! Hur tidigt som helst (på lovet alltså...). När det är skola så börjar vi ju halv nio. Jag och pappa ska åka och handla. Jag vet inte varför men jag tycker om att handla. Bara åka på affären är inte så dumt. Sen ska jag ut och springa! Det var ett tag sen sist och jag måste börja typ varje dag nu, nästan iallafall... Jag måste hinna innan Skogås Summercamp. Man ska tydligen ha bra kondition! Närå, men det underlättar om man har det och då är det ju inte så dumt att bättra på den!
     På fredag är det midsommar-afton. Det ska bli kul! Jag ska först äta hos några "grannar" (dom bor egentligen inte i byn men dom har en "stuga" som mer är som ett riktigt hus här som dom kommer till på helgerna) och sen på kvällen ska vi till en sommarstuga. Den tillhör mina tremänningar.
     Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Vissa i min familj är morgon-pigga. Det var jag också tills för ganska precis ett halvår sen. Jag kunde vakna allt mellan 6 till 9 på morgonen. Nu sover jag till nånstans mellan 11.00-12.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar