måndag 17 juni 2013

Vad jag gjort/ska göra

     Hej alla som läser det här inlägget! Det blev inte så mycket foto idag. Kanske blir mer en annan dag, vem vet! Närå, jag tror inte att jag hade nån bra bild, jag har ingen sladd just nu som jag kan koppla in till datorn och jag kom aldrig på vad jag skulle fota... jag hade ju kunnat bett min mamma fotat mig medans jag bakade glass-tårta.. men aja. Jag kanske hittar nåt att fota på nån annan dag då...
     Imorgon ska jag till min tremänning. Jag ska sova där tills på tisdag. Det ska bli roligt! Vi brukar ha jättekul tillsammans. Vi är lika gamla men hon är myyycket längre än mig ändå... Men det spelar ju ingen roll så länge vi har roligt tillsammans!
     Vi åt hemmagjord pizza till middag. Det var jättegott! Jag blir alltid mätt så snabbt på pizza, sen är det här panpizza också så då blir man mätt snabbare.. Imorgon skulle vi äta lax, jag gillar inte fisk så mycket. Lax kan gå ibland... På tisdag skulle vi äta nå tai-grej eller nåt, jag hoppas vi spar den till på Onsdag istället så att jag är säker på att jag är hemma. Igår åt vi cremé brylé, det var ganska gott... Jag brukat tycka om det jättemycket men mamma hade typ skurit den eller nåt. I min familj är jag bäst på att göra cremé brylé och mikro-popcorn.
     Jag skulle kanske ha gått på nåt golfläger imorgon men jag ville inte. Alla andra i min ålder har spelat mycket längre än jag så då räcker det med att jag går en kurs där alla är mycket bättre. Jag försöker ju mest koncentrera mig på mig själv och det har väl funkat bra hittills.
     Nu ska jag sova så att jag inte börjar vända på dygnen... risken finns... Så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar