söndag 16 juni 2013

Kanske knäpper kort sen

     Nu har jag fixat sidan med "Bloggens bilder". Jag hoppas att ni tycker att det blev bra. Jag satte dom äldsta bilderna längst ner och fyller på med nya bilder högre upp. Jag själv är ganska nöjd med hur bloggen ser ut just nu.
     Idag ska jag kanske ut och knäppa lite kort med den lilla systemkameran. Mamma har en systemkamera med bättre objektiv och jag och min storebror får dela på den gamla. Den är också bra bara att den andra är bättre. Just nu har jag bara knäppt kort med mobilen. Mobilkameran är bra men det är ju bättre med en riktig kamera.
     Just nu sitter jag i sängen och har fixat med bloggen då. Jag ska väl snart upp och äta lunch... Min pappa kom in för en halvtimme sen och tyckte jag skulle gå upp och äta frukost, jag svarade att det var nog ingen idé eftersom det snart är lunch... Men upp ska jag väl ändå! Får se vad jag hittar på "idag" (mer på `eftermiddagen´). Jag bloggar nog mer ikväll om jag har lust och tid. Tid har jag i och för sig ganska gott om men ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar