måndag 17 juni 2013

Ska snart.....

     Jag har en väldigt jobbig känsla just nu... Jag har inte haft örhängen i på mindre än ett dygn och mina nyaste hål har nästan växt igen... Jag fick i på ena sidan men på baksidan av det andra örat är det inget hål! Jag försökte med en nål men då började det blöda lite så jag ville inte fortsätta... Mamma får försöka sen... Jag kan inte göra på mig själv om det gör ont! Det går bara inte!
     Jag ska åka till min tremänning alldeles strax. Kanske dags att börja packa.......... Det tar inte så lång tid, men ändå... Nu ska jag borsta tänderna och packa och fixa hålet i örat så åker jag sen, jag vet inte om jag hinner blogga nåt mer idag eftersom jag ska vara med henne men vi får se.. annars kommer det nog nåt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar