onsdag 19 juni 2013

Lånade böcker av min tremänning

     Jag lånade lite böcker av min tremänning som jag hade tänkt att visa nu.
Olksa Pollock Det sista hoppet Författare: Anne Plichota & Cendrine Wolf

Hobbiten Författare: J.R.R. Tolkien Översättning: Erik Andersson Verserna Tolkade av: John Swedenmark

Krigarhjärta Blodsarvet Författare: Henrik Larsson
 
Isöhäxan Blodsarvet Författare:Henrik Larsson



 

Och till sist Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta. Författare: Stephenie Meyer översättning: Carina Jonsson.
 
     Jag längtar tills att börja läsa! Jag börjar med Twilight-serien så får jag se sen... Jag har ju beställt lite fler böcker som jag hoppas kommer snart! Då ska jag läsa klart Fallen Ängel-serien. Vill bara läsa, läsa, läsa... Hela sommaren!!! Nästa vecka åker jag till Göteborg så det blir förhoppningsvis åtminstone en bok i bilen... Jag hoppas att jag hinner läsa en hel bok och kanske lite till men det får jag se då.. sen får jag se hur åksjuk jag blir... Kan bli det ibland så får se.. Jag har just nu inget internet på min telefon och håller på att bli galen! Jag måste ha internet, jag kan inte kolla instagram, facebook, mailen eller blogga via den. Tänk om jag inte kan blogga på typ hela nästa vecka!
     Jag hade iallafall roligt hos min tremänning. Hon har fått en spricka i benet i foten så hon kan inte göra så mycket eftersom hon har gips och hoppar på kryckor... Men vi roade oss med Super Mario Galaxy 2. Vi kom jättelångt! Vi har klarat ut alla banor så nu ska vi bara få alla stjärnor! Hoppas det går bra..
     På fredag ska vi till deras sommarstuga. Det ska bli mysigt, förra året sov vi över men vi ska inte göra det i år. Vi brukar spela krocket, gå nån form av tipsrunda/frågerunda. Och äta oss mätta! Om dom inte ändrar sig så ska vi äta grillspett, dom pratade om det så jag hoppas att det blir så. Jag älskar det mesta med kött!
     Imorgon är det golf igen, ska bli kul. Undrar vad vi ska öva på då. Och undrar om det regnar.. Får jag veta imorgon. Inge mer bloggande för ikväll!
     En sista sak bara.. Sidan där det står om recensioner, jag ska försöka få in nån recension där men lyckades inte så bra igår, jag testar igen när jag är lite piggare och mätt. Har ingen lust att bli irriterad nu..

1 kommentar:

  1. Hej! Såg att du undrat hur jag gör för att fixa länkar i mitt inlägg (http://boklisa.blogspot.se/p/recensioner.html). Jag bara markerar texten och väljer alternativet "länk" (finns precis under rubriken). :)

    SvaraRadera