onsdag 20 augusti 2014

Första dagen + outfit



































Tröja - H&M
Hängselkjol - H&M
Strumpbyxor - Lindex
Over knee socks - H&M

Det här hade jag på mig idag, första dagen i nian. Allt utom tröjan köpte jag i lördags när jag var till Gävle.

Först dagen var ganska rolig, men imorgon börjar vi gå efter schemat. Lite förändringar sen åttan är att vi kommer ha idrott tillsammans med 9B och att jag kommer ha vissa lektioner med lite folk från 9B. Jag kommer även att varannan tisdag ha lite sovmorgon. Men det blir nog bra. Vi fick väldigt mycket information idag men vi "lekte" lite också. Vi skulle hitta lite saker på några bokstäver. Till exempel en rund sak och då skulle vi hitta en rund sak som började på alla bokstäver som vi fick det var typ M, A, S, L, J och E. Jag kommer inte ihåg om det var någon till. Men sen så var det fler saker vi skulle hitta också. Vissa var ganska svåra men det gick bra. Lite kul att läsa svaren sen också. På våran lapp hade jag skrivit på djur typ Myra, Arg myra, Ledsen myra, Elak myra, Jättebra Myra eller nånting och nån annan myra på S. Det vart väl lite mycket myror men det hade precis regnat och det fanns inga fåglar eller nåt annat djur ute. Sen skulle vi kasta stövel. Jag fick tillåtelse att hoppa över det med tanke på min kjol... Inte så kul om den åkt upp när jag skulle ha böjt mig ner... Men då slapp jag det iallafall.

Nu taggar jag om för dansträning! Första idag, jag hoppas att det går bra. Det är halv sju till nio. Ganska sent blir det innan jag är hemma, men det kommer nog funka bra. Det är lite svårt att veta vad jag ska ha för kläder, för jag vet inte hur jobbigt det kommer vara, om jag kommer svettas. Så jag kör på sportkläder ikväll så får jag se. Sen vet jag ju inte vad alla andra ska ha heller... Men jag kör så här ikväll så får jag se sen. Kvart i sex kommer en kompis och hämtar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar