fredag 22 augusti 2014

Nagellack













Här är alla mina nagellack plus några av mammas.

Alla mina nagellack från Depend. De två till vänster är top- och baslack och de med svarta lock är Art Liners. Den silvriga står det Mirage istället för Nailpolish. Är det någon som vet vad som menas med det så får du gärna kommentera. Det som det står Mirage på är det enda som håller bra. När det väl har torkat så sitter det. De andra gillar jag inte så mycket, men det är klart, de är ganska billiga också, 25:-/st.


Det här är Gel-lack från Depend. Det i mitten är det enda som har färg, de andra två är bas- och toplack.

Det här märket heter Laides Beauty. Aldrig hört om märket men de var faktiskt väldigt bra.

Nagellack från Viva la Diva. Det är nog mitt favoritmärke just nu.

De här är från Mavala. Jättebra märke! De två åt vänster har jag skrivit om tidigare, de är inte lack med färg i.

De här är från märket ZTIZ. Helt okej lack faktiskt. Använder dock inte så ofta.

De här vet jag inte vad det är för märke. Jag fick de i en sminklåda med massa annat smink. Men ganska bra lack. Måste ha två lager åtminstone för att det ska kunna täcka bra. 
H&M. Inte så jättebra, men funkar. Cracked-nagellacket tror jag inte funkar så bra längre, men jag har haft det ett tag också.

Maybelline-color show. Det är ett bra lack och den här färgen, 31 Peach Pie, är superfin att göra fransk manikyr med.

Från Isadora. Jag gillar inte färgen så mycket, annars så är det ganska bra. Den är inte min, utan mammas.

Mammas igen, från Nivea. Det är ett jättebra lack och jag gillar färgen också.

Ett top- och baslack från MaxFactor. Det är jättebra. Använder det mycket mer än de från Depend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar