fredag 29 augusti 2014

Fredag!

Första lektionen idag är slöjd vilket ska bli jättekul! Sen NO, SO, lunch. Efter lunchen är det idrott och då ska vi springa/jogga. Sista lektionen är HKK. Jag har ingen aning om vad vi ska göra då... Men det blir nog bra vad det än blir.

På måndag händer allt på samma dag. Sjukgymnasten, skolfoto, idrott, första profil-lektionen och jag får godisförbud då... På måndag tar jag kort med klassen och på mig själv och på tisdag ska jag knäppa igen men med elevskyddsombudet. 

Jag är äldst på skolan! 

Tyckte bara att alla behövde veta det en gång till... 

Dagen avslutas hemma hos en kompis med hennes familj och min familj ska också med. Trevligt, trevligt! 

Men nu måste jag åka till skolan. Kram på er allihopa! ❤️

En väldigt vacker bild på min väldigt vackra vovve <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar