måndag 5 januari 2015

En vecka kvar!

God förmiddag. Vaknade av mig själv innan nio så åt frukost då. Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, sprang runt och letade kläder kanske. Vid tio så gick jag ut med hunden iallafall. Jag har bestämt mig för att jag måste få upp konditionen så jag gick tre minuter, sprang tre minuter o.s.v. Jag använder en app som heter Learn to run. Jag tycker att den är bra för att jag kan lyssna på musik på spotify samtidigt som jag använder den appen och det är en röst som säger Run när man ska springa och Walk när man ska gå. Tror att de två första är lika sen kommer man börja springa i fem minuter och sen ännu mer. Sista tror jag man går i typ tre minuter, springer i typ 54 minuter och sen går i tre minuter. Men det är några dagar till det. Ska försöka springa varje dag. Nu när jag faktiskt har sprungit en gång, vet jag ju att det går att springa på vintern.

I övrigt är det bara en vecka kvar innan skolan börjar. Vet inte hur jag känner för det... 

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar