lördag 3 januari 2015

Fullt upp idag

Var har jag hållit hus senaste tiden? Ingen aning. 

Det har kommit snö och det mesta har försvunnit. Det var snö på julafton och under nyår iallafall. 

Mitt lakan åker bara fram från madrassen hela tiden, sååå jobbigt ju! 

Kan inte lova att det kommer komma upp inlägg varje dag här då, men det kommer ett nu.

Börjar skolan nästa måndag. Helt ärligt orkar jag inte. Är så trött på skolan jag gått i 9 1/2 år om man räknar med sexårs/förskolan. Och inte för att jag inte tycker om personerna som jag går i skolan med, men åtminstone en tredjedel, antagligen närmare hälften eller mer, har jag gått med i alla dessa skolår plus några år på dagis. Då är det okej att vilja träffa lite nytt folk. 

Imorgon kommer en kompis hit! Har inte träffat henne sen det var öppet hus på Hälsinge, inte varit med henne sen jag vet inte när. Hon kommer en sväng i morgon iaf. 

Var med en annan kompis på kvällen, mycket prat. Det slutade med att hon ska följa med oss till fjällen och åka skidor fastän att hon aldrig stått på ett par skidor. 

Var med ytterligare en kompis idag. Vi var först på träningspass i Bollnäs. Sen vart vi klar med en av danserna vi ska ha till musikalen vi gör på profilen. 

Nu ska jag sova. Punkt slut.


Har ni sett lin fina pyjamas jag fick i julklapp!? Byxorna är helt röda:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar