tisdag 27 januari 2015

Träningsschema

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt. Men gjorde faktiskt lite läxor. Är sämre idag så jag stannar hemma för att piggna på mig. Det gör så ont i halsen och ja är täppt i näsan och minsta lilla rörelse så blir jag jätteyr. Det kan ju bero på vätskebrist... Har så ont att jag inte kan dricka något kallt. Jag får tvinga i mig vatten. Får leva på te ett tag. Idag ska jag faktiskt försöka att ta en liten promenad eller skidtur. Har gjort upp vad jag ska göra för slags träning varje dag nu. Blir alltid motiverad till att göra saker när jag är sjuk och inte kan göra det... Måndagar kommer jag kanske att få sluta lite tidigare på så då ska jag försöka konditionsträna. Det är ju roligare att springa om det är ljust ute. Tisdagar, badminton. Onsdagar, överkropp och dans. Torsdagar, badminton. Fredagar ska jag ut och gå med hunden och helst någon slags konditionsträning på det. Lördagar, underkropp. Söndagar, går på pass, styrka genom hela kroppen och badminton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar