söndag 11 januari 2015

Imorgon gäller det!

Imorgon börjar skolan igen. Har lite typ söndagsångest. Jag vill vara själv ett tag till. Inte träffa massa människor varje dag. Jag städade nyss rummet lite snabbt så att jag kan få plats att plugga vid skrivbordet och få plats att träna på golvet utan problem. Det är så jobbigt när det ligger massa grejer i vägen. Träningen för veckan ser ut som så att jag ska gymma på tisdag och onsdag. Badmintonträning på tisdag och söndag, om jag kan gå på söndag. Slalom blir det förhoppningsvis både fredag och lördag. Träning ikväll är det också och idrott imorgon, vet dock inte om det är inne, ute eller teori. Jag tar med mig inne-kläder iallafall. Ska vi vara ute kan jag ju ha på mig vanliga kläderna och gå eller något. Efter skolan imorgon drar racketskolan igång igen. Mysigt att träffa barnen igen!

Pyjamasen är från H&M. En av mina julklappar <3.
 (Länk den är slutsåld men det finns andra liknande)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar