tisdag 1 juli 2014

Hårspännen i huvudet?

Ni anar inte hur lång tid det tog för att få till den här headern bra... Det blev lite tomt på sidorna, men det gör inget tycker jag. Jag kanske fyller på där sen nån gång. Men jag är nöjd nu iallafall. Nu ska jag typ sova och imorgon ska jag vakna upp och ta ut alla hårspännen som jag har i huvudet. Oj, inte i huvudet, på huvudet/i håret menade jag så klart. Och förhoppningsvis så har jag fina lockar sen. Jag duschade på eftermiddagen och har gjort sådär nu och ska ta ut allt imorgon. Jag satte på ett svart hårband över och jag fick inte bort all eyeliner/kajal på vattenlinjen så jag har gått omkring och sett ut som en pirat hela kvällen... Haha, men vad gör man inte för att förhoppningsvis få lite fina lockar.

Imorgon ska jag klippa gräset. Det var något mer som jag skulle göra men som jag har glömt bort... Jag får säkert veta imorgon. Men sen om jag får tid över, så ska jag städa på en höskulle. Det är inte jättesmutsigt, iallafall inte om en jämför med hur det var från början, men hela behöver ju sopas och det ska plockas undan nå julkärvar och annat. Det är våran festlokal. Faktiskt jättefint där. Stort också.

Men god natt nu, och kram <3

Något som inte har nånting med det här inlägget att göra är dem här hårspännena. Jag fick dem av mamma och min storebror efter att de varit i Amsterdam. Som ni kanske sett så hade jag dem på skolavslutningen och på konfirmationen. Finaste hår-accessoarerna jag har iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar