tisdag 8 juli 2014

Så varmt!

Det är så varmt att jag tror att jag blir galen! Men vi ska åka och bada sen på eftermiddagen iallafall, så skönt! Har klippt naglarna, lite ovant och konstigt känns det eftersom att jag alltid har långa naglar. Men det är bara att vänja sig. Det är så jobbigt att jobba när naglarna går av typ... Så jag kan ju låta dem växa ut sen när jag ska börja skolan igen. Jag funderar på att bli vampyr... Då slipper jag jobba och kan gå i skolan och ha sommarlov hela tiden. Sen lever jag för evigt också, vilket är väldigt bra. Men jag måste ju bara fixa så att jag kan vara i solen, sen är det bara att köra på, som vampyr... Vilket jag tror att det kan vara ganska svårt att bli...

En av favvo-låtarna just nu är A drop in the ocean:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar