torsdag 24 juli 2014

Imorgon blir det bad!

Ikväll åker jag hem från sommarstugan. Ska bli skönt samtidigt som jag hade kunnat stanna här längre.

Imorgon ska vi iväg och bada i Skog. Jag fick med mig en kompis på det å. Min fyrmänning, vi har inte varit med varandra på hur länge som helst. Fast att hon går i samma årskurs som jag, bara det att hon går i B medan jag går i A. Sist vi var med varandra var när hon var med till fjällen för två år sen kanske... Men det ska bli jättekul iallafall!

Nu har jag börjat läsa Nyckeln igen. Den är bra, men lite seg tycker jag. Får se vad jag tycker när jag är klar. Mamma lyssnar på ljudboken som är typ 26 timmar tror jag.. Så det tar ett tag att läsa.

Ikväll ska mamma och jag iväg på ett träningspass. Vi skulle ha gått på det förra veckan med det blev inställt, så då fick vi gå på ett annat pass. Det började spöregna, eller som mamma sa, det blev skyfall. Det seriöst öster ner, jag skulle ha blivit mindre blöt om jag hade badat typ. Men till slut, när alla redan var genomblöta, så gick vi in i simhallen. Jag kanske redan har skrivit om det..;) Haha, men så var det iallafall. Ikväll ska vi på konditionspass. Typ för personer som aldrig har sprungit förut eller nåt sånt. Jag brukar ju springa ibland, men inte alls nå ofta så det passar nog bra. Och gör det inte det så får jag väl kolla efter nåt annat bra pass.

Men kram på er nu! Hoppas att det inte åskar där alla är, här åskar det inte för stunden, jag tror att det kommer vara ganska fint resten av dagen. Jag tror att det blir äta, läsa, städa i fortsättningen. Innan vi måste åka.

Här är föresten en bild på när jag och min fyrmänning lekte frisör på dagis.. Jag klöpp bort henne från bilden. Men att knyta runt hela stolen tyckte jag var lite kul, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar