tisdag 1 juli 2014

Konfirmation

     I lördags konfirmerade jag mig. Det var jätteroligt och det kom mycket folk efteråt och fikade. Jag fick lite presenter också. Som jag skrev i förra inlägget så kunde jag inte lova att jag kunde visa dem, men jag är redan klar. Så här kommer de:

Ostindia:




Ett par örhängen:



Ett silvrigt hjärta:



Armband och halsband:


Ett halsband med texten Follow your heart:


Ett halsband som betyder ungefär Sikta mot stjärnorna:


Ett kors-armband:


Ett par kors-örhängen:


Tro, hopp och kärlek-halsband:


     Så mycket fint! Vet inte riktigt när jag ska använda allt det här. Det är ju så mycket. Av konfirmationen fick jag en turkos bibel och en frälsarkrans-ett armband. Av mamma fick jag också en psalmbok. Det var en jätterolig dag. Om ni vill se några bilder så klicka HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar