tisdag 29 juli 2014

Hemma!

Hej, nu har jag varit i Norrköping. Igår var vi i Södertälje på Tom Tits. Det var jättekul! Idag var vi på Harry Potter utställningen i Norrköping. Det var hur bra som helst! Sen blev det bara massa shopping.

På utställningen köpte jag bönor som det kan vara helt konstiga smaker i. Tror typ 39:-


Sen köpte jag även en skrivbok som jag kan skriva recept i. Tror typ 59:-


På stadium outlet fick jag en rosa yogamatta. Har velat haft det ett tag nu... 100:-


Första saken för egna pengar blev den här som jag kan ha på armen när jag springer för mobilens skull. Första jag hittat som passade. Tur för mig att den fanns i rosa också. Även det Stadium outlet. 90:-


Jag fick en rosa handdesinfektion av mamma, men vet inte vart den är köpt.


På Lager 157 köpte jag en tröja. Jag köpte i Large bara för att jag ville ha en ganska stor. Kände bara för det liksom! 50:-


Jag köpte även ett par byxor där. Det började med ormmönster, men det slutade med zebra. 150:-


Känner mig nöjd över allt. Det mesta var ganska billigt eftersom det var på typ outlet affärer, men det behöver inte betyda att det är fult eller dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar