fredag 25 oktober 2013

Äntligen...

höstlov! Sååå skönt. Jag har haft en dålig dag idag. Jag har lixom inte mått bra. Annars har det varit helt okej. Då är det skönt att veta att när man kommer hem har man inte bara en helg ledigt utan dessutom en hel vecka! Jag har lite planeringar inför höstlovet. Imorgon ska jag stöpa ljus. På söndag kanske jag ska gå på en musikal. På måndag kommer jag inte ihåg om jag skulle göra något men på onsdag är det halloween. Jag har inget inplanerat då men ändå. På torsdag ska jag till Birsta city som ska bli så roligt! :D På fredagen tror jag att vi skulle till ett museum. Jag gillar att gå på museum. Man kan lära sig coola saker på ett roligt sätt. På lördagen ska jag till Mimmi och på söndagen ska jag inte göra nånting!

Idag hade jag sovmorgon. Jag klev upp kvart i nio och duschade sen åt jag frukost och åkte till skolan. Jag och några kompisar hade en one-peace (stavning??) dag. Jag har en rosa ziperall. Den är jääääätte-stor. Men våran första lektion började iallafall kvart i tio och då hade vi NO. Det var inte så kul men det stärkte mig lite att en i våran klass frågade om vi kunde sluta tidigare och jag och en kompis sa att vissa kanske vill lära sig saker och vill ha ett bra betyg. Ja, det kändes faktiskt lite roligare då... Sen hade vi SO och det kändes som en jättelång lektion. Men den tog ju slut den också. Sen var det lunch. Det var hamburgare. Jag åt en. En kompis åt två och en kille som inte går i min klass åt två med kött på och åtta utan kött. Lektionen efter lunch var bild. Det är roligt. Jag brukar ha hörlurar och då stänger jag ute allt annat. Det enda jag tänker på är det jag gör. Det är så himla skönt! På slöjden var det däremot inte så skönt. Jag började göra en trollslända av ståltråd. Det var helt fel dag att börja göra något sånt på. Men, men, den lektionen tog slut den också och dagen också. På eftermiddagen har jag inte gjort nånting.

Ni får gärna lämna lite kommentarer på till exempel vad för blogginlägg ni vill ha. Nu ska jag kolla på The Vampire Diares. Jag började kolla igår och har sett ett avsnitt. Men det är bra att kolla på det i väntan på Pretty Little Liars som kommer ut i Januari!!! Typ två månader... Men ha det bra så hörs vi sen!

Kramar från mej//MoaMaria <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar