onsdag 2 oktober 2013

Städ-eftermiddag

Hej!
Idag lyckades jag (som ni kanske märkte) blogga med telefonen! Det var ju bra! Hoppas att det funkar fler gånger.

Jag började på att städa i rummet. Det kanske inte märks någon skillnad än men Jag har fixat ganska mycket. Jag vill ju ha det ordentligt gjort och då tar det lite längre tid för mig. Planerar att iallafall vara klar när jag går och lägger mig på söndag kväll. Låter det som en lång tid? Då har ni inte sett mitt rum... Dessutom har jag prov i både engelska och SO så måste hård-plugga. När jag städade behövde jag små lådor och hittade så klart inga tillräckligt låga så vad gör man då? Jo, man gör egna. Av vad då? Pärlor! Så enkelt. Det tar bara lite tid men det blir ju klart!


Jag slutade tio över ett idag och åkte med bussen hem halv två. Imorgon skulle jag nog kunna sluta halv tre men stannar nog kvar till halv fyra. Jag behöver nog den tiden. Jag blir nog inte ensam heller... Jag säger bara en sak: Hörlurar. Love it! Jag klarar typ inte en skoldag utan hörlurar!

Här är lite bilder som jag knäppte idag på mig själv:


 Jag älskar den där klännignen! Fast jag kan nog inte andvända den så mycket mer, jag tror att jag börjar växa ur den, men jag ska andvända den in i det sista! Jag skulle nog tro att det blir jeans med nån lite tjockare tröja imorgon. Jag är så frusen av mig jämt.

Imorgon blir det fortsätta städa rummet och plugga.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar