torsdag 17 oktober 2013

Prov!!!

Hej!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag har varken haft tid eller nåt speciellt att skriva om. Förra veckan hade vi orgenterings-prov och SO-prov och igår hade vi spanska-prov och läsförståelse-prov i engelska och idag hade vi engelska-prov och hörförståelse-prov i spanska.... Lite prov så där då... Nu blir det lungt på läx-fronten ett tag. På fredag är det halloween-disco på tuppen. Jag skulle gå med en kompis men då skulle hon göra en annan sak men då fick jag med en annan kompis istället och kanske en till... Men det blir nog bra iallafall. Ingen av de två sistnämnda kompisarna vill klä ut sig men nog skulle jag kunna sminka dom vare sig dom vill eller inte... heheheheheheh.... Nädå, men jag tänker klä ut mig iallafall! Jag älskar sånt här dessutom vinner man ett pris för bästa utklädnad! Kan det bli bättre?!

På lördag kommer en kompis till mig som jag inte har träffat på jätte-länge! Hon ska sova hos mig till på söndag. Jag har verkligen saknat henne! Det ska bli jätteroligt!

Kommer kanske lite bilder till helgen eller redan imorgon. Hare bra!

Kramar från mej//MoaMaria
 
 
 
PS. Det här avslutet kommer bara när jag har gjort inlägg från datorn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar