lördag 19 oktober 2013

God lördags morgon!

Hej!

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan när jag skriver den här meningen. Jag hade larm på så att jag inte skulle försova mig. Snart kommer min kompis. Hon skulle komma vid elva tror jag. Innan det ska jag sminka mig och äta frukost. Sen ska vi åka in till Bollnäs på en dans- och gym-shop. Det ska bli roligt att se vad det finns för grejer där. Sen ska vi gå på stan en liten stund. Jag behöver köpa presenter till två kompisar. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Då är det bra att ha en annan kompis med.

Ikväll ska vi bort och äta hos våran familjs kompisar som ni kanske märker att vi har gjort några gånger... Men sen tror jag att vi går hem. Jag och min kompis alltså. Så kan vi poppa popcorn och typ kolla på en film eller nåt. Ska bli så himla skönt att få prata av sig med henne. Vi har inte träffats på hur länge som helst och även fast vi har sms:at typ non-stop typ hela veckan så har jag inte berättat allt! 

Jag har inga läxor den här veckan och det är såååå skönt efter alla prov. På tisdag ska vi gå på nån konsert om folkmusik som har varit vårat tema på musiken. På torsdag fyller en kompis år och då ska jag baka till klassen tror jag. Jag vet inte vem mer som ska fixa fika. Jag älskar ju att baka så det ska bli roligt att se vad jag hittar på den här gången!

Nu måste jag sätta fart här! Haré bra så kanske jag skriver mer sen!

Kramar från mej//MoaMaria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar