söndag 6 oktober 2013

Gårdagen+idag

Hej!
Gårdagen var riktigt rolig. Jag läste mellan kanske 9:30 och 13:50. Ganska länge... Jag hade knappt börjat med boken och nu är den klar! Så nu är det bara att ta tag i nästa bok... Får se vad det blir... Har en del som jag inte hunnit läsa än.

Idag tror jag att vi skulle åka till min gammelfarfar. Jag tror att jag följer med för det var länge sen jag träffa honom och jag har inget annat som jag ska göra. Eller jo en sak........ Mina läxor.... Jag hade tänkt att jobba undan lite hemma så fick helt plötsligt inte kvar så mycket böcker i skåpet...

Här kommer lite bilder sen förut:


Brorsan sa att jag skulle lägga upp den här bilden ;-)


 Jag!
 
 Här blev det en fin bild på min lillebror och våran kompis.
 Min lillebror... Snygg min...
 Jag och en kompis spelade först Star Wars the Clone Wars och sen lego Star Wars
Min outfit i går


Pavulova <333
 
 
(Jag har fått tillåtelse att lägga upp bilder på alla personer som jag lägger upp bilder på)
 
 
 
Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar