tisdag 18 november 2014

För mörkt...

Skulle gå med hunden men det var kolsvart, kom typ två eller tre lyktstolpar innan jag gick hem igen... Jag försökte iallafall.

Nu har jag kört igenom dansen till julskyltningen, och träningspassen till idrotten. På pulshöjaren så fick jag upp pulsen, även om jag tappade bort mig några gånger... Och mag-träningen. Vi valde låten Classic och den är nästan tre minuter lång. Bara mage rakt igenom och ojojoj... Det känns. 

Har träning ikväll och jag hoppas att jag åker iväg, men det känns inte som att jag kommer det. Känner bara för att träna i mitt eget tempo för tillfället, men det kanske är lika bra jag åker, då vet jag ju att jag kommer att träna. 

En kompis sa häromdagen att det låter som att jag tränar så mycket, men enda träningarna jag egentligen får är ju från mina tre badmintonträningar. Själv så känner jag aldrig att jag blir starkare eller får bättre kondition eller ser inga muskler ihuvudtaget... Det blir liksom inge kul efter ett tag då... Samtidigt så vet jag ju att det tar tid, men har ju tränat sen säsongen drog igång. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att se/känna bättre resultat. Konditionen är väl typ att jag ska ut å springa oftare, men som jag skrev så var det kolsvart när jag kom hem från skolan och jag kommer hem den tiden varje dag. Så himla tråkigt ju. Skulle behöva någon att springa med. Mamma kommer hem sent så då äre bara att äta och åka på träning och har en kompis jag skulle kunna springa med men hon har för det första bättre kondition än jag och för det andra så springer hon bara på så fort hon fått upp tempot och då är jag själv igen... Det går ju som sagt bra att springa själv så länge det är ljust men så fort det blir mörkt så fixar jag det inte. Särskilt inte eftersom det inte finns gatlysena vägen runt.

Hur gör ni när ni ska konditionsträna och det är mörkt ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar