torsdag 20 november 2014

Täby C på lördag

Heej! Dagen har varit bra! Åkte hem halv tre, sista timmen är valfri läxläsning/arbetspass. Jag hade kunnat gjort svenskan men jag kände att jag bara ville hem. Så jag åkte hem och satte mig och pluggade. Jag gjorde i ordning lite eftermiddagsfika och skulle göra läxor, så jag gjorde ett "läx-pass" i appen "30/30". Datorn hade jag startat innan men det var jätteseg av nån anledning så jag sprang runt i huset och letade efter nån dator, hittade en men den hade inte crome och jag har mina dokument där. När jag sprungit runt ett tag gick jag upp igen iallafall och då hade datorn startat så att jag kunde logga in. Så sen gjorde jag svenskan i en timme, var på instagram i fem minuter, skrev vidare på mina folkmord i SO:n i en timme. Sen spelade jag på facebook och efter det gjorde jag nästa veckas spanska glosor/meningar. Då har jag iallafall börjat träna på dem.

Precis kommit hem från träningen. Var bra träning, fast den var jobbig. Kommer antagligen ha träningsvärk i höger lår i helgen. Vi gjorde utfallssteg med samma fot fram hela tiden. Det var lite kul för andra gången vi skulle köra, jag och min fyrmänning körde tillsammans, så fick vi en ont-känsla precis samtidigt. Vi körde dessutom som en spegel så om jag går åt höger så går hon åt samma håll, hennes vänster då. Och ni vet känslan innan man får sendrag? Jag vet hur det känns iallafall, jätteobehagligt, sån känsla fick båda precis samtidigt när vi gjorde som en spegel mitt emot varandra.

Nu ska jag packa inför helgen. Täby C, här kommer jag! Nä, men åker direkt efter skolan imorgon, hinner väl hem och packa upp idrottsväskan och drar sen. Kram på er alla! Och kan inte lova nå bloggande i helgen så ha en bra helg!

Åsså bara en random bild på en pingvin från NZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar