torsdag 6 november 2014

Värdegrundsdag

Heej! Jag är skittrött just nu, fattar inte riktigt vad det är med mig. Men hade dansträning igår och vi ska le som tokar i koreografin, så jag log som en tok typ hela dansträningen, en och en halv timme. Sen dess har jag typ inte slutat le. Så idag när vi pratade om lite allvarliga saker i skolan så satt jag och log ändå... Jag är ju glad iallafall.........

Idag var det värdegrundsdag i skolan. Vi pratade mycket om att känna sig trygg i skolan och om att alla är lika mycket värda och ska behandlas lika. Sen kollade vi på en film som var bra. Kommer inte ihåg vad den hette men den var bra iallafall.

Klockan sju blir det träning. Sen sova. Det var väl inget mer jag skulle skriva nu tror jag... Har träningsvärk i låren och lite i magen. Vet inte vart jag fått den ifrån men det kan vara dels från badmintonträningen i tisdags, inte så mycket styrka men det var en jobbig träning så det kan ju ta på dem musklerna ändå när en måste hålla upp kroppen i en bra hållning. Sen kan det också vara från dansen för vi körde igenom koreografin jättemånga gånger. Om ni vill se så kom till julskyltningen i Bollnäs 30/11. Vet ingen tid än men nån gång under julskyltningen iallafall.

Har haft ont i näsan hela dagen också.. Konstigt... Det känns som att jag typ har sovit på den eller slagit i den i något... Konstigt ju... Men kram på er nu!

Asså kan ju nästan känna smaken av den här carbonaran... Den var sååå god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar