onsdag 26 november 2014

Onsdag morgon

     God morgon! Idag är det onsdag, halvvägs till helgen. Hoppas att dagen blir okej iallafall. Onsdagar är inte min favoritdag. Men vi har engelska, då lyssnar vi på redovisningar och matte har vi. Matte är kul. Sen är det typ slut på roliga lektioner... Vissa brukar bli okej ändå. So är ju egentligen roligt men So-lektionerna är så långa så att det känns jobbigt innan, men efter går jag ändå från lektionen och känner att jag gjort något bra och roligt.

Nu, mina kära vänner ska jag göra mig i ordning för skolan, har bara ätit frukost hittills. Ikväll är det dans och efter sticker jag till Mimmi och sover där och imorgon åker vi till Hälsingegymnasiet och är "elev för en dag" där tillsammans med min fyrmänning och en till kompis. Ha en bra dag!

(Kan ju bara lägga till att det blev inge Täby C då vi skulle se på bio och alla platser redan var tagna där så vi åkte till Kista galleria istället. Det var bra det å, köpte ett par vinter-skor, tränings-skor och ett träningslinne.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar