tisdag 18 november 2014

Sendrag

Idag har jag bara lust att vara bara med mig själv, ta ens pringturen, köra lite styrka och sen gå på badmintonträningen ikväll. Har inte varit på den på jääättelänge... Måste verkligen gå ikväll! 

Skoldagen börjar med hem- och konsumentkunskap, sen spanska och sen lunch. På eftermiddagen har jag matte, engelska och svenska. Jag hoppas att dagen går fort och att det är ljust när jag kommer hem. Om bussen tar granbo först så måste jag åka tio minuter åt fel håll, släppa av massa barn där och sen åka ytterligare en kvart typ för att komma hem, gå hem från vägen, fika och sen kommer det vara kolsvart ute... Och då ska jag gå ut med Mezzo? 

Fick sendrag i natt, typ tre på morgonen... Skitkul... Har ju ont flera dagar efter också och när jag får det vill jag bara gråta för att det gör så ont. Hatar det... Sist kunde jag knappt gå dagen efter men min kompis skulle ner och upp typ hela tiden, så hon bar mig på ryggen, funkar det å. Vi har två trappor som en måste gå upp för för att komma till klassrummena och skåpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar